دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه عشقمون

دختر بد اخلاقم

1392/11/6 2:34
نویسنده : مامان نسرین
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر بد اخلاقم

 

خوبی عسلکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

چند وقته اصلا وقت نکردم به وبت سر بزنم

 

الان سه هفته از شیر گرفتنت میگذره ولی بدیات تازه شروع شده کارت فقط شده جیغ و گریه خدا به

 

من صبر بده بعضی موقع ها اعصاب خورد میکنی بد جور هم دلم برات می سوزه هم اعصابم از

 

دست کارات خورد می شه خلاصه که رو مخ من راه می ری بدجور.

 

امشب از دستت نشستم گریه کردم از بس حرصم میدی بابا میگه الهی بمیرم خیلی اذیتت

 

میکنه ولی دیگه چاره ای جز تحمل ندارم انشاا... زود خوب بشی و این جیغ زدنات ادامه پیدا نکنه

 

خیلی خستم شبا تا ساعت ٣ و ٤ بیداری و صبح ها ٩ بیدار میشی بعداظهرم که با زور باید بخوابونمت

 

دلم می خواد یه هفته فقط بخوابم.دیشب یه ساعت بعد از اینکه خوابیدی یه دفعه پا شدی و جیغ میزدی

 

و گریه می  کردی تا نیم ساعت فقط گریه میکردی صبح ازت پرسیدم چرا دیشب گریه میکردی گفتی

 

 مامان ممه تلخ بود خیلی دلم برات سوخت فهمیدم دلت ممه می خوسته

 

دوشنبه قراره بریم پیش مشاور امیدوارم یه راهکاری بده تا شما بهتر بشی.

 

با همه این حرفا بدون که خیلی دوست دارمقلب

پسندها (1)

نظرات (3)

محمد صادق
9 بهمن 92 15:54
فروش زعفران درجه یک زعفران باما تماس بگیرید ضیاالدینی 09136151422 برخورداری 09198858840 زعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پيشگيری كننده از بيماريهای قلبی و سرطان، تقويت کننده حافظه و كاهش دهنده فشار خون است ضد افسردگی ,عامل پیشگیری از کاهش دید در سالخوردگی , خواص ضد سرطانی, چاشنی و رنگ دهنده غذا ,موجب كاهش چربی و كلسترول خون قمیت:4گرم زعفران درجه یک باهزینه پست 35 هزار تومان http://p30msb.com/s-saffron
متین من
17 بهمن 92 17:00
خصوصی
الهام(مامان امیر حسین)
20 بهمن 92 19:29
نگران نباش!! ایشالا خووب میشه خوب غم دیده!! می می از دست داده!!تو بودی بد اخلاق نمیشدی!؟
مامان نسرین
پاسخ
فعلا که بهتر شده.کجایی دختر کم پیدا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟