دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه عشقمون

از همه جا از همه چیز

1393/1/27 10:50
نویسنده : مامان نسرین
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکلات مامانقلبخوبی قند عسلمماچ

 

الان رفتی بالا پیش بابا جان منم از فرصت استفاده کردم تا برات بنویسم

 

چند روزی هست همش می خوای بری بالا نمیدونم چرا اینجوری شدی شاید به خاطر پله هاست که

 

خیلی دوست داری از پله خودت بری بالا و پایین هیچکس هم نباید دستتا بگیره اگه بفهمی یه

 

گوشه از لباستا گرفتم میای رو پله اولی و دوباره از نو میری بالا  خدا کنه از سرت بیفته چون وقتی

 

میری بالا درست و حسابی نمیتونم بهت برسم و خوب غذا نمی خوری.دیروز تا از خواب پاشدی

 

هر چی باهات حرف زدم انگار نه انگار و رفتی در و باز کردی و رفتی بالا اصلا نگفتی با کی هستی.

 

منم بعضی موقع ها دلم میگیره میگم نکنه من کم لطفی میکنم و با من که باشی حوصلت

 

سر میره با اینکه همش دارم باهات بازی میکنم

 

خدا کنه هوا خوب بشه و بتونیم بریم پارک تا شاید از سرت بیفته.

 

یه هفته ایی هم هست که سرماخوردی و خیلی حوصله نداری و دائم در حال غر زدنی یه وقتایی از

 

دستت خیلی کلافه میشم ولی چیکار میشه کرد همش میگم خدایا بهم صبر بده.

 

چند روز دیگه روز مادر و من همش تو فکر اینم که برا مادر جون و مامانی چی بخرم که به

 

دردشون بخوره خودشون که میگند چیزی نمی خوایم ولی اگه هم نخریم دلشون میسوزه.گریه

 

یعنی بابا محسن برا من چی میخره؟؟متفکر من که ازش توقع دارمنیشخند

 

راستی امسال عیدیات زیاد نشد نزدیک 100 تومان عیدی گیرت اومد یعنی بیشتریا مسافرت بودند

 

و برامون سوغاتی اوردند دستشون درد نکنه ما که توقعی نداریمچشمک با پولایی که برا تولدت اوردند و

 

عیدیات بابا گفت یه النگوی دیگه براش میارم.راستی هر سال بابا عیدی بهم پول میداد ولی امسال 

 

یه تک دست برام خرید دستش درد نکنه خیلی خوشمله و دوسش درم 1000تا بوس برا باباماچ

 

این عکسا را چند روز پیش که رفتیم پارک ازت گزفتم صبح صبحونمونا برداشتیم و دو تایی رفتیم

 

تو پارک خوردیم و بعدم یه عالمه بازی

 

 

 

 

این عکسم قبل از عید ازت گرفتم که باهم رفته بودیم خرید زیر پل سی و سه پله

 

 

دختر نازنیم 2 سال و 4 ماه و 13 روز سن دارهماچ

 

پسندها (6)

نظرات (14)

ساینا مامان آریان نهال نیوشا
29 فروردین 93 14:14
سلام مادر جان روزت مبارک
مامان نسرین
پاسخ
مرسی دوستم که بهم سر میزنی
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
29 فروردین 93 16:29
خواهس
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 0:29
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
مامان نسرین
پاسخ
متن قشنگی بود ممنون دوست گلم.روز شما هم مبارک
مامان بنيتا
31 فروردین 93 0:39
سلام دوست خوبم، روزت مبارك ،هميشه سلامت وشاد در كنار پريا جون باشى ،
مامان نسرین
پاسخ
سلام خانمی.مرسی از لطفت.روز شما هم مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
2 اردیبهشت 93 22:06
مه مه نميخوري فكر ميكني خيلي مستقل شدي؟!؟ اي دختر بلا حالا حالاها ني ني تشريف داري! نسرين جون حسودي نكن لطفا بذار هر وقت دوست داره بره بالا! يادت باشه حس تنفر و علاقه مامان هم به بچه منتقل ميشه!! حس بدتو بهش منتقل نكني يه وقت!!!!!!!!
مامان نسرین
پاسخ
پس چی فکر کردی معلومه که بزرگ شدم نه اتفاقا برا این دوست ندارم بره که وقتی میره بالا خوب غذا نمی خوره
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
8 اردیبهشت 93 16:41
نی نی شده یه ساله یه دم آروم نداره هرچی که گیرش میاد تو دهنش میذاره یک کم تاتا می کنه مامان و بابا می کنه چه شیطون و شیرینه ببین چه ها می کنه کاغذای رنگارنگ بادکنکای قشنگ تولدش امروزه شاده چقدر این آهنگ کیکی بزرگ خریدند هدیه تهیه کردند شمع روی کیک گذاشتند میوه تو ظرفی چیدند کوچیک و بزرگ مهمونا یکی یکی رسیدند نی نی شمعو که فوت کرد کیکو اونا بریدند دست می زدند فراوون نانای می کرد نی نی جون یک شب خوب و زیبا درست می کرد براشون برای پریا ی نازم
مامان امیـــرحسیــــن
9 اردیبهشت 93 17:05
كم پيدا؟؟
مامان نسرین
پاسخ
اومدم گلم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
10 اردیبهشت 93 17:22
سلام دلم براتون یک زره شده بود عزیزای دلم خوبید؟
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم
نهال
4 خرداد 93 13:12
سلام عزیزم مارو لینک کن و به ماهم سربزن
مامان نسرین
پاسخ
سلام به روی چشم
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:00
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم عزیزم
مامان مریم
9 خرداد 93 18:49
سلام عزیز خاله ماشاالله چه بزرگ شدی دلم برات تنگ شده بود
مامان نسرین
پاسخ
سلام گلم کم پیدایی؟
مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 13:42
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:18
كجايي پس دختر!! تنبل شديا!!
مادر بزرگ
10 آذر 93 1:18
سلام تولدت مبارک به ما هم سر بزنید