دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه عشقمون

اولین برف

1392/10/17 16:38
نویسنده : مامان نسرین
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامانقلب

 

بالاخره بعد از چند سال دیروز زمین اصفهان سفید پوش شد

 

خدایا شکرت

 

واقعا چه لذتی داره تماشای باریدن برف من که کلی ذوق کردم

 

پریا جونم تا از خواب بیدار شد رفتیم پشت پنجره و تا دیدی برف میاد ذوق کردی

 

هوا خیلی سرده و شما هنوز حالت خوب نشده و صدات گرفته ولی دلم نیمد نبرمت برف بازی و

 

عکس ازت نگیرم امروز ظهر باهم رفتیم تو حیاط کیف کرده بودی من که پاهام داشت یخ می زد

 

اما شما دلت می خواست تو برفا باشی بهم می گفتی مامان بخوابم؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه تو تلوزیون

 

 یه اهنگ میزاره و بچه ها تو برفا می خوابند تو هم می خواستی اون کارا بکنی

 

اینجا همون صبحه که خیلی برف نشسته بود ولی خیلی خوشمله

 

 

تو حیاط خونمون

 

 

دستات یخ زد

 

 

در خونمون

 

عصبانی شدی می خوای کلاتو برداریتعجب

 

 

در اخر یه عکس زیبا و هنرمندانهچشمکما اینیم دیگهمژه

 

به خودتون بخندید به نظر خودم خیلی خوشملهلبخند

 

 

 

                                     تو تمام دنیای منی عزیزم

 

 دختر قشنگم 2 سال و 1 ماه و 6 روزشه

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم (مامان ثنا جون )
21 دی 92 10:45
سلام همشهری جونم میبینم شما هم مثل ما از ذیذن برف ذوق زده شده اید..خدا را شکر. پریا جونم عکسهات خیلی زیبا بود مخصوصا شاهکار مامان راستی خاله شما کجای اصفهان هستید.البته اگه دوست دارید بگید
مامان نسرین
پاسخ
سلام بله مگه میشه بعد چند سال از دیدن برف ذوق زده نشیم مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه ما شهرک امیریه میشینیم طرف سه راه سیمین
الهام(مامان اميرحسين)
23 دی 92 17:29
خيلي قشنگ شدن عكسات عزيزم
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم