دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

محرم92

1392/8/21 16:24
نویسنده : مامان نسرین
532 بازدید
اشتراک گذاری

                   

 

سلام نفس مامان

 

خوبی مامان جونم؟دوباره اومدن من یه کم طولانی شد

 

اول به خاطر اینه که ایام محرم و من هر شب میریم روضه خونه دختر عمه بابا حسین

 

خیلی اونجا را دوست دارم و اعتقاد بهش دارم و شبا هم وقتی بر می گردیم وقتی شما

 

می خوابید من کارای تولدت را نجام میدم چیزی دیگه وقت ندارم کمتر از یک ماه دیگه

 

 تولدته نمی دونی چقدر ذوق دارم و همه کاراتا با عشق انجام میدم امیدوارم

 

 که خوب از اب در بیاد

 

 جمعه 17/8/92 روز علی اصغر بود و منم خیلی دلم می خواست شما را ببرم واخه پارسالم

 

قسمت نشد ببرمت خلاصه امسال قسمت شد و رفتیم امامزاده محسن ولی هر کاریت کردم

 

نذاشتی لباساتو بپوشونمت و دامن می خواستی حتی سربندتم نزدی ولی خیلی خوب بود

 

خیلی به دلم چسبید.بابا محسن برات یه پرچم کوچولو خریده برای وقتی که میری دسته انشاا...

 

امام حسین یاریت کنه  عزیزم

 

پریا جونم اماده شده بره روضه

 

 

موقعی که رفتیم امامزاده محسن شما خوابیدید و من سربندتو برات زدم

 

 

 

این هم عکس شیرین کاریت

 

اینه میز ارایش مامان و شکستی خودت که خیلی ترسیدی منم که نپرس مردم و زنده شدم تا دو

 

 ساعت بدنم می لرزید خدا خیلی بهت رحم کرد چون یه پات زیر اینه بود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام(مامان اميرحسين)
26 آبان 92 23:45
........♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ ............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ........................................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ........................♥ ...........................♥ ..............................♥ ................................♥ ..............................♥
مامان نسرین
پاسخ
دوســــــــــت دارم عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
26 آبان 92 23:46
قربونت برم من تا عكسو ديدم شوكه شدم!!خيلي شيرين كاريه كه!؟!؟!؟ از دست اين بچه ها!!
مامان نسرین
پاسخ
خدا نکنه عزیزم دیگه چیکار میشه کرد
الهام(مامان اميرحسين)
28 آبان 92 22:08
فكر كنم براي ورود به خونه ي ما ديگه مشكلي نباشه!!
مامان مهلا
5 آذر 92 13:29
سلام