دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه عشقمون

پارک

1392/7/22 18:19
نویسنده : مامان نسرین
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خانماHeart Smile

امیدوارم حالت خوب خوب باشه و از بلا دور باشی

تو پست قبلی نوشتم که دارم از شیر می گیرمت ولی فعلا شما پیروز شدید.......

البته بنده داشتم موفق می شدم ولی اقای پدر باهام همکاری نکردند

 و منم گذاشتم برا یه وقت دیگه

ولی مامان جون دیگه خسته شدم از دست غذا نخوردنت موقع غذا خوردن خیلی اذیت می کنی

دیروز دو تایی با هم رفتیم پارک پشت خونمون گفتم شاید بهتر غذا بخوری ولی فایده ای نداشتgirl_to_take_umbrage2.gif

تازه رفتیم سرما خوردی

خلاصه که فقط دعا می کنم شماخوب غذا بخوری همه غم من غذا نخوردن شما شده دختر گلم

این هم عکسات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهام(مامان اميرحسين)
30 مهر 92 0:11
تو خودت گلي رفتي پيش گلا نشستي گم شدي!! كجااااااااااااااااااايي!؟
خاله پری(◑.◑)
1 آبان 92 17:25
واااااااااااای خدای من...چقد ناز شده اینجا...
خدایا مواظب این فرشته کوچولو باش..

مرسی بابت دعای قشنگت..

مامان فهیمه
4 آبان 92 17:47
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید،خدا نگهدار کوچولوی نازتون باشه در اولین فرصت روش بافتو واستون توضیح میدم
مامان فهیمه
7 آبان 92 4:50
سلام دوست عزیز من توضیحات یکی از لباسایی که بافتم رو نوشتم اگه مایل بودید به وبم سر بزنید
نمیدونم واضحه یا نه
اگر به نظرتون واضح بود تا توضیحات لباسی که خواسته بودید رو هم واستون بنویسم

مرسی عزیزم عالی بود

الهام(مامان اميرحسين)
9 آبان 92 17:31



الهام جون شرمندم میکنی
بخدا وبت هنوز باز نمیشه
الهام(مامان امیرحسین)
19 آبان 92 17:30
هنوزم باز نمیشه!!
چرا!!!!!!111111

گلم من بیشتر ناراحتم



بهار
20 آبان 92 1:00
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com