دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

بزرگترین غمت

1392/7/17 12:12
نویسنده : مامان نسرین
357 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قند عسلم
 
 
امروز 16مهرماه تصمیم گرفتم کم کم شما را از شیر بگیرم
 
 
 
الهی بمیرم مامان جونم میدونم خیلی برات سخته ترک این کار ولی چاره ای جز این
 
 
 
ندارم چون اصلا غذا نمی خوری دلم می خواست تا دو سالگی بهت شیر بدم ولی............
 
 
 
تصمیم داشتم یه دفعه ای از شیر بگیرمت ولی ظهر موقع خواب خیلی بی قراری کردی و تصمیمم
 
 
 
این شد که تدریجی از شیر بگیرمت
 
 
 
اول خودم نشستم یه دل سیر گریه کردم اخه دلم برا این روزا تنگ میشه
 
 
 
برا لحظه هایی که تو بغلم بودی و شیر می خوردی connie_rockingbaby.gif
 
 
 
امیدوارم منو ببخشی که دارم اذیتت می کنم نمی دونی چه جوری اشک می ریزیgirl_cray2.gif
 
 
 
و ممه می خوای .........رو ممه را چسب زدم تو هم ناراحت میشی و
 
 
 
میای بوسش میکنی و بعدم نازیش میکنی این کارارا که میکنی من بیشتر زجر می کشم
 
 
 
انشاالله این مرحله هم به سادگی بگذره
 
 
 
سن هستی مامان تو این لحظه:
                                        
                                      1سال و 10 ماه و 6 روز
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
30 مهر 92 0:12
زوده نسرين جون
بازم به آقاي پدر كه باهات همكاري نكرد!!

گناه داري طفلي

فعلا که موفق نشدم

آرشیدا
16 آبان 92 12:29
سلام نسرین جان خوبی عزیزم ماشاله به دخملت و ایشاله که موفق شی تو این مرحله
من مامان آرشیدا هستم تو قسمت پرسش و پاسخ
ممنون از کمکت این شربتهایی که نوشتی واسم ننوشتی که هر کدوم واسه چه سنی هست آخه آرشیدا هنوز 10 ماهشه و بعصی ها ببالای 1 سال هست والا نمیدونم کدومو بهش بدم آخه اشتهای آرشیدا هم زیاد نیست سولفات دادم بهش خوب بود اما دوباره بهم گفتن سندروس بهتره که اونم شما نوشتید که خوب نیست چکار کنم؟؟

سلام گلم
عزیزم من این مطلبا از این سایت کپی کردم اونو دیگه اطلاع ندارم.سایت خوبیه حتما سر بزنید.میتونید توی قسمت پرسش و پاسخ همین سایت سوالاتتون را بپرسید و دکترای متخصص همین کلینیک پاسختون را می دند
http://www.tohidclinic.ir