دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

دخترم غم دار شد

1392/10/14 18:01
نویسنده : مامان نسرین
464 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلمقلب خوبی موش موشکمماچ
 
الهی مامان برات بمیره که غصه دار شدی ناراحت
 
بخدا دلم اصلا راضی نمی شد این بلا را سرت بیارم ولی مجبور شدم تعجب
 
همه می گفتند هر چی بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشهسوال
 
منم مجبور به این کار شدم
 
امیدوارم که منو ببخشی
 
علی رغم میل باطنیم دیشب تصمیم گرفتم دیگه بهت ممه ندم خیلی دلم برات سوخت
 
اخه تو به شیرم خیلی وابسته هستی نمی دونم شاید این بهترین کار بود
 
امیدوارم که همینطور باشه ناراحت
 
دیشب بابا محسن شربت تلخک خرید تا بزن رو ممه
 
من خودم یه کمشا خوردم حالم داشت بهم می خورد دلم نیمد برات بزنم ولی به اصرار بابا زدم
 
و دو تا چسبم زدم رو ممه تا دیدی ناراحت شدی و بوسش کردی گفتی ممه اخ شده
 
نه گریه کردی و نه جیغ زدی تا ساعت 4 داشتم باهات بازی میکردم هر دفعه هم میگفتی
 
ممه را ببینم فکر میکردی خوب شده و می تونی بخوری تا میدیدی چسب داره دوباره بوسش میکردی
 
خلاصه ساعت 4 تو پتو با بابا محسن تابت دادیم تا خوابت بردخواب
 
ساعت 6بیدار شدی و هی گفتی ممه می خوام اخرش زور شدی و خوردی ولی تا خوردی دیدی
 
 تلخه سریع گفتی اب میخوام و دیگه نخوردی
 
مامان جونم دلم برات می سوزه چون خیلی مظلومی از اون جایی که فکر میکردم خیلی ناارومی میکنی
 
 ولی بر عکس شد و در حد نیم ساعت فقط گریه کردیگریه
 
خدا کنه ایندفعه دیگه موفق بشم و مجبور نشم دوباره بهت شیر بدمچشمک
 
یه عاله حرف دارم برات بزنم ایشاا... سر فرصت میام و برات می نویسم
 
قلبقلبدوستدارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهقلبقلب
 
سن دختر قشنگم 2 سال و 1 ماه و 1 روز و 18 ساعت و 11 دقیقه است
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم (مامان ثنا جون )
12 دی 92 23:34
امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج حلول ماه ربیع الاول مبارک موفق باشی عزیزم
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:41
آخي منو تو غم بي ممه ايت شريك بدون عزيزم! ديگه خانوم شدي در حد اعلا!! بووووووووووووووووس BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزمالبته خانوم بودم خیلی زحمت کشیدی دوست گلم