دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

تولد تولد تولدت مبارک

1392/9/24 15:32
نویسنده : مامان نسرین
675 بازدید
اشتراک گذاری
 
محمد81
 
 
گروه گل یاستولد تولد تولدت مبارکگروه گل یاس
 
 
 
گروه گل یاسوای خدای من باورم نمیشه 2 ساله شدیگروه گل یاس
 
 
 
گروه گل یاسالهی مامان فدات شه که داری بزرگ میشیگروه گل یاس
 
 
 
 
 
نمی دونی که چقدر امروز خوشحالم و چه حس خوبی دارم
 
 
 
گروه گل یاسامیدوارم هزار ساله بشی دختر قشنگمگروه گل یاس
 
 
 
محمد81
 
 
گروه گل یاس این هم عکس فرشته کوچولوی مامان تو متولدین امروزگروه گل یاس
 
 
 
گروه گل یاسعاشقتم عزیزمگروه گل یاس
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ندا
10 آذر 92 14:22
پريا جونم تولدت مبارك ايشالا صد ساله بشي قربونت برم هر چند كه تو خاله را دوست نداري يه عالمه بوس واسه پريا
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله جونم
خاله پری(◑.◑)
10 آذر 92 15:39
سلام پریا جونمممممممممممم عزیزدلم دومین سال زمینی شدنت مبارک.... دوست دارم
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله جونم
بابا محسن
11 آذر 92 0:03
پریا دختر خوشگل وعزیزم تولد قشنگت مبارک
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مریم (مامان ثنا جون )
22 آذر 92 2:15
پریا جونم تولدت مبارک ببخش دیر شد انشاالله 1200000شوی .
مامان نسرین
پاسخ
ممنون عزیز دلم