دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

عکسای تولدت

1392/9/22 17:13
نویسنده : مامان نسرین
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یه دونه دخترم ماچبه تاج سرمقلبالبته فعلا یه دونه ای شاید الان که داری این

پست و می خونی دیگه یه دونه نباشینیشخند

 

خوبی گل مامان؟؟؟؟؟

 

الان که خوب نیستی شبی که قرار بود برات جشن بگیرم بردمت حمام وقتی اومدی

 

سرماخوردی شب تو خواب سرفه می کردی و صداتم گرفت دو شب پیش تو خواب همش

 

ممه می خواستی و نمی خوابیدی منم خیلی خسته بودم و شدیدا خوابم می مدعصبانی

 

 شدم و بهت گفتم بخواب دیگه ممه نیست تو هم گفتی مامان گوشم درد میکنه نمیدونی

 

 که دلم برات کباب شد اون شب بیشترش تو بغلم  بودی فرداش بردمت دکتر و گفت

 

عفونت کرده حالا خدارا شکر خیلی بهتری البته بعد از یک هفته دارو خوردنگریه

 

راستی عمه النازم دیروز زایمان کرد ٢٠/٩/٩٢ ده روز با تاریخ تولد تو فرق داره 

 

خوب حالا بریم سراغ تولدت چهارشنبه ١٤/٩/٩٢برات جشن گرفتم با تم مینی موس

 

 دو روز اخر خیلی کار داشتم نمی دونستم کدومشا انجام بدم شب تولدتم تا

 

 ساعت ٤ بیدار بودم و صبحم ٦ بیدار شدم و بقیه تزییناتو انجام دادم ساعت ٩ بود

 

 بیدار شدی وقتی بادکنکا را دیدی یه دفعه خندیدی و گفتی تولدت مبارک/ تولد منه.

 

منم هر چی سعی کردم بخوابونمت دیگه نخوابیدی نمیدونی چه ذوقی کرده بودی

 

 راه میرفتی و بهم میگفتی تولد منه انگار باورت نمیشد.

 

ساعت ١٠خاله ندا اومد کمکم قرار شد که سالاد ماکارونی و بندری بدیم که

 

زحمتشو خاله ندا کشید و من بقیه کارارا انجام دادم بالاخره همه چیز به خوبی و خوشی

 

 تموم شد و من یه نفس راحت کشیدم اخه یک ماهی میشد درگیر کارای تولد بود شبا

 

تا ساعت ٣ بیدار بودم و وسایل تولدتا طراحی می کردم همه چیز همونطوری شد

 

 که می خواسم همه کفشون بریده بود به خصوص عمه هات و مادر جون اخه

 

 تولد تم دار تا حالا ندیده بودندخنده

 

دست بابا محسنم درد نکنه علی رقم میل باطنیش که از این تشریفات و تولدای

 

 تم دار خیلی خوشش نمی مد و لی هر کاری که گفتم برام انجام داد و واسمون چیزی کم

 

 نزاشت دستش و می بوسمماچ

 

خوب حالا نوبتی هم باشه نوبت عکساس اول از همه بریم سراغ کارتای دعوت

 

 که خیلی خوشمل شده بود نه اینکه خودم طراحیش کردم بگما چشمکهمه می گفتند

 

این روی کارت بود که از وسط تا میشد

 

و این هم داخل کارت

 

ورودی در

 

 

جایگاه پرنسسم

 

 

تاج های مهمونا و برگه یادگاری

 

 

 

 

ساعت به دنیا اومدنت

 

 

 

 

 

 

 

میز خوراکی ها

 

 

 

سالاد ماکارونی

 

 

ژله انار و زله رنگین کمان که البته رنگین کمانم 4 رنگ بیشتر نداشت وقتی می خواستم برش گردونم

 خراب شد و 4 رنگ ازش باقی موند

 

 

 طرح کیکت اصلا به دلم نبود چون من یه مدل دیگه می خواستم ولی نتونستند برام در بیارند

 ومنم به ناچار این و انتخاب کردم

 

 

عروسک مامان

 

عاشق برف شادی شده بودی خیلی برات تازگی داشت

 

 

 

 

بقیه عکساتو تو پست بعدی برات میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان آلما
22 آذر 92 19:12
سلام تولد دخترت مبارک باشه خدا وکیلی این همه که نوشتی به خودت زجر دادی واسه چشم و هم چشمی و چشم مادر شوهر کور کن نبوده؟ آخه شوهرم میگه بچه ها که چیزی سرشون نمیشه شماها این کارا رو واسه چشم و هم چشمی انجام میدیننمی دونم شایدم راست میگه بازم تولدش مبارک و دستت حسابی درد نکنه
مامان نسرین
پاسخ
مرسی گلم که بهمون سر زدی شاید چشم و هم چشمی باشه ولی من خیلی دوست داشت برا قند عسلم یه تولد تم دار بگیرم
خاله ندا
22 آذر 92 21:06
واي چه مامان باسليقه اي دست درد نكنه مامان هنرمند ولي خداييش خاله ندا هم خيلي زحمت كشيده مرسی عزیزم اون که بله
شیدا
24 آذر 92 11:44
بابا این کارت که نمونه اش توی تم پارتی هست....................
مامان نسرین
پاسخ
اره عزیزم از همون جا کپی کردم
الهام(مامان اميرحسين)
24 آذر 92 15:20
عزيزم تولد باشكوهت مبارك معلومه مامان خيلي برات زحمت كشيده!! مامان خسته نباشي!واقعا! ميگم من دلم از اون خوشمزه هاتون خواست!! از اون ژله ي انار خوشگل و اون سالاداي ماكاروني!! اگه اونجا بودم اساسي ترتيبشو داده بودم البته بگم من آدم شكمويي نيستما!!
مامان نسرین
پاسخ
خاله جونم مرسی اون جوری هم که می گی با شکوه نبود الهی بمیرم کاشکی عکسشو نذاشته بودم
مریم (مامان ثنا جون )
29 آذر 92 1:10
بیا ای دل کمی وارونه گردیم برای هم بیا دیوونه گردیم شب یلدا شده نزدیک ای دوست برای هم بیا هندونه گردیم شب یلدا مبارک سلام عزیزم دست مامانی درد نکنه کلی زحمت کشیده بود و زیبا شده بود مثل خودت تولدت مبارک
مامان نسرین
پاسخ
سلام مرسی گلم چشماتون قشنگ میبینه
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:41
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان نسرین
پاسخ
متن قشنگی بود مرسی عزیز دلم
متین من
1 دی 92 19:29
تولد تولد تولدت مبارک همه چی عالی خسته نباشی
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیز دلم
الهه(مامان یاسان)
7 دی 92 15:06
سلام نسرین جونم تولد گل دخترت مبارک الحق که هنرمندی
مامان نسرین
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خانمی
الهه(مامان یاسان)
12 دی 92 1:17
سلام دوست جونم خصوصی تو چک کن
مرتضی
14 اردیبهشت 93 11:35
با سلام به منظور افزايش بازديد کنندگان و همچنين افزايش رتبه گوگل و الکسا لطفا ما را با نام نرم افزار حسابداري قرض الحسنه بايوتک" و آدرس www.biotechsoft.ir در پيوند هاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس اطلاع دهيد تا شمارا لينک کنيم با تشکر گروه نرم افزاري بايوتک