دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

تصمیم جدید من و بابایی

1392/4/28 23:12
نویسنده : مامان نسرین
271 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام به دختر خوشملمقلب

 

چند وقتیه برات پست جدیدی نزاشتمناراحتفقط میام نظراتو چک می کنم و میریمچشمک

 

حتما دلیل می خوای از مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوال

 

باشه برات می نویسمابرو

 

اول اینکه ماه رمضونه و ما دوتاییمون تا ظهر خوابیم............

 

بعدم که بیدار میشیم تا من میام به شما صبحونه بدم و برا خوشمل خانم ناهار درست کنم

 

شده ساعت ٢ بعداظهر............. بعدشم

 

باید خونه را تمیز کنم چون ماشاا... شما جای تمیز تو خونه نمی زارید.............کلافه

 

بعدم درست کردن افطاری و خلاصه کلی کار دیگه...................آخ

 

حالا بریم سر دلیل دومش........سوالسوال

 

تو پست قبلی هم برات نوشتم که چند روزیه حوصله ندارم و این ماجراها هنوز ادامه داره......اوه...

ولییییییییییییییییییییییی یه خبر خوب دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لبخند

 

من و بابا محسن تصمیم گرفتیم بریم یه خونه دیگه از این موضوع خیلی خوشحالمنیشخند

 

حالا مامانی تو باید یه کاری بکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی کار سختی نیست............تعجب

 

باید برامون دعا کنی که زود یه خونه خوب برامون پیدا بشه لبخند

 

بابا محسن همه تلاششو میکنه که من و شما ذره ای غم نیاد تو

 

دلمون ولیییییییییییییییییی...........دیگران نمی زارندگریه

 

عاشق هر دوتاییتونم وخیلی خیلی دوستـــــــــــــــــــــــــــــــون دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ندا
29 تیر 92 13:33
سلام عزيزم تصميم خيلي خوبي گرفتيد فقط اميدوارم منصرف نشيد منم دعا ميكنم زود يه خونه ي خوب پيدا كنيد


مرسی گلم خیلی برامون دعا کن
مامان ندا
29 تیر 92 14:02
سلام نميدونم چرا باز نميشه فكر كنم اونكه گذاشته وارد نبوده


حتمااااااا
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 تیر 92 14:18
سلام عزیز دلم خوبین
عزیزم ببخشید مزاحم شدم دوقلوهای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردن اگه براتون زحمتی نیست کد 673 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم

سلام ای کاش ادرستونم می دادید کوچولوهای نازتونا ببینیم.چشم همین الان رای میدم

الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 16:56
واييييييي
كلي برات خوشحال شدم
به سلامتي ايشالا!!
بياين همسايه ما بشين!!
نخند!!جدي ميگم...


مرسی دوست گلم فعلا که خونه خوب پیدانکردیم
شما کجا میشینید؟؟؟؟اگه خونه سراغ دارید بگید

خاله الهام
31 تیر 92 12:44
سلام عزيزم مرسي از حضورتون چشم جزء16 براي شما
فقط گلم بايد هر شب قدر جزء16 رو كامل بخونيد قبول بلشه
خيلي زياد التماس دعا لطفا


چشم حتما می خونم البته اگه خدا قبول کنه
الهام(مامان اميرحسين)
31 تیر 92 14:21
سلام گلم خصوصي
الهام(مامان اميرحسين)
31 تیر 92 14:22
شما الان كجا ييد؟؟

تصميم دارين كجا خونه بگيرين؟

قصد خريد دارين يا اجاره؟

بودجه تون چقدره؟

چقدر سوال!!!

الهام(مامان اميرحسين)
31 تیر 92 14:22
يادم رفت ماركش كنم!!

خسته نباشید

مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
2 مرداد 92 3:24
انشاالله به سلامتی خانمی , مرسی به ما سر زدی ,

مرسی گلمخواهش می کنم عزیزم دلم برا قند عسلا که تنگ میشه میام پیشت
الهام(مامان اميرحسين)
4 مرداد 92 17:15
سلام گلم
چيكار كردين؟؟
به جايي رسيدين؟؟
پيدا كردين؟؟


سلام عزیزمفعلا نظرمون تغییر کرد داریم دنبال خونه میگردیم برای خرید......هنوز که چیزی پیدا نکردیم