دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

درد و دل های مادرانه

1392/4/29 14:25
نویسنده : مامان نسرین
187 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ان روز که مرا پیر و از کار افتاده یافتی........

 

 اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم......اگر صحبت هایم

 

 تکراری و خسته کننده شد.........

 

صبور باش و درکم کن......

 

 یادت بیاور وقتی که کوچک بودی مجبور بودم روزی چندین بار لباسهایت را عوض کنم و یا برای

 

سرگرمی و خواباندنت بارها و بارها داستانی را برایت تعریف می کردم......

 

 وقتی برای ادای کلمه ای یا مطلبی حافظه ام یاری ام نمی کند به من فرصت بده و عصبانی

 

نشو........

 

 وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند دستانت را به من بده همانگونه که اولین قدمهایت را کنار من

 

 برمیداشتی..........

 

 دختر نازنینم اگر مزاحم تو هستم خسته و عصبانی نشو یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم......

 

 کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.........

 

 دلبندم...دختر زیبای من....

 

 به یاد داشته باش که بی نهایت تو را دوست دارم و خواهم داشت........قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
1 تیر 92 20:01
ممنون گلم که اومدی پیشم و بهم آرامش میدی .واقعا ممنون دوست خوبم


خواهش می کنم خانمی.منم خوشحالم که شما به وبم سر می زنید.دوستون داررررررررم






♥متین من♥
12 تیر 92 1:48
من لینکت کردم تا بیشتر بهت سر بزنم بازم ازت معذرت میخوام کامنت اشتباهی واسه تو فرستاده بودم بی خوابی زده سرم گیج شدم دوسی
می بوسمت یک روز میام وبت میخونم تا بیشتر باهات اشنا شم دوسی بازم ممنون


خواهش میکنم عزیزم
منم لینکتون کردماز اشنایتون خوشحالم