دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه عشقمون

تعطیلات عید

1393/1/15 18:23
نویسنده : مامان نسرین
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکمقلب

 

حال دختر خوشگلم چطورهماچ

 

تعطیلات امسال که حسابی بهت خوش گذشت چشمک

 

امروز که دارم برات می نویسم 15 فرودین روز اخر تعطیلاته موندم فردا چیکار کنم با دلتنگی خودم

 

برا باباگریه و تو که این چند وقته همش بیرون بودی و دیگه عادت کردیناراحت

 

روز 10 و 11 عید با بابا جان و عمه هات رفتیم مشهد اردهال 3 ساعت تا اونجا راه بود خیلی خوش

 

نگذشتنگران چون هوا خیلی سرد بود و شدید باد میومد و نمیشد از تو اتاق بیایم بیرون و این

 

دو روزه همش تو اتاق بودیم برا همین حوصلمون سر رفت تو که هی می گفتی مامان بریم خونمون

 

ولی زیارتگاهش خوب بود برای همه دعا کردم اگه خدا قبول کنه توی صحن امامزاده خیمه زده

 

بودند و بچه ها میرفتند قران می خوندند و جایزه می گرفتند تو هم رفتی به حاج اقایی که اونجا بود 

 

گفتی جایزه من و بده می خوام برمنیشخند اونم بهت یه کارتایی داد که روش سوال قرانی نوشته بود

 

حالا دیگه هر چی حاج اقا می بینی میگه جایزه منا بدهچشمک

 

تازه شعرم براشون می خونی میگی حاج اقا میای بریم تو باغانیشخند

 

 یه کم از چیزایی که یاد گرفتی برات بگم:شعر حسنی را کامل بلدیتشویق.شعر شاپرکی گفت چی گفت

 

که تو پنگول می خونه را بلدیماچ .یه توپ دارم قلقلیه را تا نصفه بلدیقلب.و چند تا شعر دیگه فعلا دیگه

 

چیزی یادم نمیادمتفکر 

 

کارایی که بلدی:لباساتو خودت بلدی  بپوشیتشویقکله معلق بدون کمک ما انجام میدیلبخند.ادم و

 

خیلی قشنگ میکشی کلا نقاشیت خیلی خوبه.

 

حالا بریم سراغ عکسات

 

این همون لباسایی که گفتم برات دوختم البته چند دفعه شستم و بعد ازشون عکس گرفتمخجالت

 

 

بدون کتش

 

 

لباس تو خونه ایت

 

 

 

این عکسا هم تو حیاط خونمونه

 

 

 

الهی قربون خنده هات بشم شیرینم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق رفتن تو باغچه ایی نمیدونم چه لذتی داره برات اینکارابرو

 

 

 

دختر نازم 2 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بنيتا
16 فروردین 93 11:05
سلام عزيزم،خوش به حال پرياجون كه مامانش اينقدر هنرمنده،چه لباسهاى قشنگى
مامان نسرین
پاسخ
گلم خجالتم ندهاگه به یه خیاط نشون بدم 1000 تا عیب ازش میگیره
الهام(مامان اميرحسين)
17 فروردین 93 23:06
هميشه عيد باشه و برين سفر!! پس كه اين طور؟ شوهر ذليل تشريف دارين؟؟ خوبه منم همين طور!!منم دلم براش تنگ شده بود،روز اول كاريش! لباسا خيييلي قشنگن!! شناگر ماهري تشريف داريا!!آب نبوده كه شنا نكردي!
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم البته مسافرت با خانواده خودم که بهم خیلی خوش بگذره چیکار کنیم دار و ندارمون همین یه شوهر چشمات قشنگ میبینه گلم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
21 فروردین 93 16:31
سلام سال نو مبارک خوش به حال پریا جوون چه مامان باهنری داره
مامان نسرین
پاسخ
سلام مرسی گلم لطف داریکاشکی ادرس وبتونا برام میزاشتید.