دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

هدیه عشقمون

مهمونای جدید خانم گل

1392/4/22 15:29
نویسنده : مامان نسرین
193 بازدید
اشتراک گذاری

قلبقلبسلام کنجد مامانقلبقلب

 

چند روزیه سرت به مهمونای جدیدت گرم شده چشمک

 

ولی اصلا مهمون داریت خوب نیس مامانی اینقدر اذیتشون می کنی که حد ندارهتعجب

 

مهموووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالمتفکر

 

مهمونای دختر ناز نازی من دو تا جوجه کوچولو مثل خودشنقهقهه

 

عمو علی برات خریده  ولی از دست تو ارامش ندارندناراحت

 

همه بلایی سر این بیچاره ها میاریگریه

 

وقتی تو اتاق افتاب میاد میرند می خوابند اونم چه خوابیخواب

 

البته اگه شما بزارید میری و با پاهات می زنی زیرشون و اون بیچاره هام از ترس فرار می کنندنگران

 

یا به من می گی بزارشون رو صندلی وقتی می پرند براشون دست می زنی یه بار پای یکیشون

 

 درد گرفت و تا چند ساعت لنگون لنگون راه می رفت

 

خلاصه که خیلی اذیتشون میکنی یه بارم که کفشتا برداشتی و می خواستی بکشیشون نیشخند

 

اخه مامان جون مگه سوسکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

 

این هم پریا خانوم با جو جه هاش

 

 

 

 

مامان قربون این پذیراییت بشه

 

 

 

بعد پذیرایی حالا نوبت اذیت کردنشونه

 

 

 

فکر کنم این زبون بسته ها چند روز دیگه بیشتر عمر نکنندگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام(مامان اميرحسين)
15 تیر 92 14:04
آخي!بيچاره جوجه ها!!

كشتيشون دخمل!!






والا گریه هم داره منم بعضی وقتا دلم براشون می سوزه


مامان اروين
15 تیر 92 15:30
به منم سر بزنيد خوشحال ميشم

اووووووومدم


مشاور تبلیغاتی (خورشید)
16 تیر 92 22:59
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
♥متین من♥
19 تیر 92 15:43
آخی اول که من پستت خوندم فکر کردم واقعا دو تا نی نی مهمونت هست عکسا رو ندیده بودم
وقتی دیدم متوجه شدم اخی خاله جوجه های بیچاره



الهه(مامان یاسان)
20 تیر 92 14:13
سلام نسرین جون نمیدونم چرا عکسا برام باز نمیشند




سلام عزیزم

نمی دونم مشکل از چیه چون من حجم عکسا را هم خیلی کم کردم...


مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
27 تیر 92 3:31
ـخی جوووووووووجه
منم بچگیام اصلا مهموندار خوبی نبودم همه جوجو ها رو میکشتم


منا
14 مرداد 92 20:32
گناه دارن نزار اذیتشون کن اونا هم جون دارن