دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه عشقمون

شیرین زبونیات

1392/3/31 2:21
نویسنده : مامان نسرین
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان این روزا خیلی بلا شدی ماچهر جا میریم مجلسو می گیری دستت و کلی هنر نمایی میکنی قند عسلم دیگه داره زبونت باز میشه کلی کلمه جدید یاد گرفتیتشویق مثل:

 

دد

نه

من

اب

به

عم=عمو

دید=ماشین

قوب=خوب

د=چشم.تخت.چرخ

تاتا=تاب تاب

نانا=نانای

نی نی

بابا و مامان و از ١١ ماهگی می گفتی ولی یه مدت گفتی و وقتی عمه را یاد گرفتی دیگه مامان یادت رفت ناراحتو منو عمه صدا می کردی ولی چند وقتیه دوباره مامان یادت اومدههورا نمی دونی چه کیفی می کنم وقتی بهم می گی مامان کلی واست ذوق می کنمبغل

 

صدای حیوانات به زبان پریا

 

سگ=اپ اپ

گربه=م

اسب=پیتکو

گوسفند=ب/ ب/

خر=آ

 گنجشک=دیی

خروس=قوقو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام
31 خرداد 92 20:23
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين

,خاله جونم مرسی تو خودت گلی عزیز دلم

الهام
31 خرداد 92 22:13
از آشناييتون خوشحالم نسرين جون
مریم (مامان ثناجون)
2 تیر 92 14:43
همشهری عزیز الهام جون شما هم که اینجایی....

به هر حال هر موقع یه همشهری را میبینم دلم قرصتر میشه...

نسرین جون از اشنایی شما خوشبختم...

از اینکه بهم سر زدید ممنون خاله جون



ببوس دختر گلت را




مگه شمااصفهانی نیستید؟

منم از اشنایتون خوشبختم






زهرامامانه ایلیا جون
4 تیر 92 18:40
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییت تو پرسشو پاسخ منم تمایل دارم مثل شما طالبی رو از وسط نصف کنم و دو رنگ درست کنم فقط یه سوال شما طالبی رو با قاشق بر میدارید و در کل تو پوسته اش میریزید یا نه من دوست دارم طالبی هم باشه اما نمیدونم خوب میشه و ایا تو دمای یخچال خوب میگیره یا باید تو فریزر بزارم که بازم اگه بزارم تو فریزر که طالبی هم یخ میزنه لطفا جواب این ها رو هم بدید ممنون میشم
زهرامامانه ایلیا جون
5 تیر 92 14:24
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییت


خواهش می کنم عزیزم .بازم بهمون سر بزنید]


الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:57
سلام
دنبالم بیا کارت دارم....
بیا
بیا

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
اومده بودم ببوسمتون و برم




خاله جونی چه کارایی می کنی.منم می بوسمتون
الهه(مامان یاسان)
6 تیر 92 0:05
سلام همشهری منم از آشنایی با شما خوشحالم

نسرین جون من با افتخار شما رو لینک کردم




سلام دوست گلم مرسی که اومدی


الهام(مامان امیرحسین)
6 تیر 92 21:03
سلام گلم
از بابت رای ممنون
تبلیغ بکنی برامونا!!
به یه نطرسنجی دعوتت کردم
زود بیا


خواهش می کنم خانمی وظیفمون بود
بابت دعوتت ممنون
اووومدم
مامان آتنا جون
8 تیر 92 22:11
سلام گلم

خوبی ؟

آتنا هم خوبه الحمدالله با دعای شما دوستان مهربون

عزیزم باور کن این روزها آنقدر درگیرم که فقط یه سر میام وبعد می بینم حس هیچی روندارم خاموش می کنم می رم سراغ کاراها

شما من رو ببخشید عزیزم

لینکتون کردم


سلام عزیزم خدا را شکر که حال دخترمون بهتر شده مامانی خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی انشاا... حال دخترمون خولبه خوب بشه






ارلا
9 تیر 92 22:25
سلاممممممممممم
وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم

سلام ممنون عزیزم نظر لطفته

اومددددم
الهه(مامان یاسان)
11 تیر 92 14:27
سلام نسرین جون مرسی که به یاسان رای دادی
راستی تو هم یه عکس برا پریا بزار توی نی نی شکمو تا ما هم بهش رای بدیم


سلام عزیزم وظیفم بود
♥متین من♥
11 تیر 92 15:54
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی
لطفا:

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

یه دنیا ممنونم ..

رای دادم خانمی

♥متین من♥
12 تیر 92 1:45
خصوصی داری دوستم

منم تعجب کردم
اشکالی نداره گلم این چیزا پیش میاد دیگه
موفق باشی دوستی
♥متین من♥
19 تیر 92 15:44
عزیزم که انقدر شیرینی که همه دوست دارن
چه جالب به مامانی میگفتی عمه
وای چه کلمه های بلدی افرین
می بوسمت عزیزمی

مرسی خاله جون که اومدی