دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه عشقمون

2 تا خبر

1392/3/20 1:11
نویسنده : مامان نسرین
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان.دیگه وقت نمیکنم مثل قبلا بیام و برات پست جدید بزارم اخه مامانی همش باید دنبال شما باشم ماشاا... خیلی شیطون شدی یه لحظه نمیشه ازت غافل بشم تا هم که می خوابی تند تند باید کارای خونه را انجام بدم ولی من عاشق این شیطنتات شدم خیلی بامزه شدی کارات و حرف زدنت خیلی بامزه و دوست داشتنیه اگه میشد بخوریمت من و بابا محسن تا حالا خورده بودیمت.دو تا خبر دارم برات اولیش اینکه خاله پریسا قراره ازدواج کنه چند وقت دیگه عقدشه ما که خیلی خوشحال شدیم و دومیش اینه که عمه الناز قراره یه نی نی برامون بیاره امیدوارم تو بهش حسودی نکنی اخه اصلا با بچه ها خوب نیستی.گلم کاشکی می تونستم احساسی که به تو دارم را برات بنویسم اما من هر چی بگم تو حس منو درک نمی کنی تا اینکه خودت مادر بشی من عاشقتم فرشته کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)