دختر خوشگلم پریادختر خوشگلم پریا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه عشقمون

خنده ایی به شیرینی عسل

1392/1/29 16:53
نویسنده : مامان نسرین
265 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠ روزت بود که اولین کلمه را به زبان اوردی و گفتی اقون چقدر صدات نازه من و بابایی هم کلی برات ذوق می کردیم بیشتر روز که خواب بودی وقتی هم بیدار میشدی من و بابایی میشستیم و کلی باهات حرف می زدیم اینقدر باید سرمون را تکون میدادیم و کلی بهت می گفتیم بگو اقون تا یه اقون بگی اینم نه به من فقط برا بابا محسن حرف می زدی توی ٤ ماهم که رفتی اولین خنده های صدا دارت شروع شد بازم اولین بار برا بابا محسن ذوق کردی بابا داشت باهات حرف می زد که بلند بلند براش خندیدی نمی دونی چه لحظه شیرینی بود من و بابایی اشک تو چشمامون جمع شده بود اخه خنده هات خیلی برامون شیرین بود عزیز دلم من و بابایی خیلی دوست داریم                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آمیتیس
12 تیر 91 19:01
سلام خانمی مرسی که بهم سر میزنی و با نظرات شادم میکنی.چه خانم خوشگل برام فرستادی وای که چقدر ذوق کردم مرسی از لطفت
مامان آمیتیس
12 تیر 91 19:02
انشاا... خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه و سایه تون تا ابد بالا سرش باشه.....
مامان الينا
13 تیر 91 8:35
ممنون كه به من سر زديد.
الينا
13 تیر 91 8:42
سلام الينا جان ما پريا شما لينك شده شما هم لينك بشيد!!